menu
szukaj
szukaj

  • Koncert Jubileuszowy - Grupa VOX

    Koncert Jubileuszowy - Grupa VOX

  • Informacja dotycząca punktów obsługi wybranych spraw cudzoziemców

    Informacja dotycząca punktów obsługi wybranych spraw cudzoziemców


Luty 2017 - cały rok
P W Ś C P S N
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28

Biuletyn Infomacji Publicznej

Gospodarka odpadami




Urząd Miejski

Godziny pracy Urzędu Miejskiego w Borku Wlkp.:
* poniedziałek - od godz. 7.00 do 16.00
* wtorek - czwartek - od godz. 7.00 do 15.00
* piątek - od godz. 7.00 do 14.00

Burmistrz Borku Wielkopolskiego
przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w poniedziałki od godz. 8.00 do 16.30.

Zastępca Burmistrza Borku Wlkp. przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w godzinach pracy Urzędu oraz dodatkowo we wtorki w godz. od 15.00 do 15.30, pozostali pracownicy - w godzinach pracy Urzędu.

Skargi i wnioski rejestrowane są w rejestrze skarg i wniosków prowadzonych przez prawocnika na stanowisku ds organizacyjnych i obłsugi sekretariatu.
Sekretariat pokój Nr 1 - w godzinach pracy Urzędu.


Urząd Stanu Cywilnego udziela ślubów także w niedziele i święta i dni powszednie wolne od pracy, na zasadach indywidualnych uzgodnień.


Dane adresowe:
Urząd Miejski w Borku Wlkp.
Rynek 1, 63-810 Borek Wlkp.
tel. +48 (0-65) 57 16 120, fax +48 (0-65) 57 15 893, 
e-mail: sekretariat@borekwlkp.pl

 

Wykaz numerów rachunków bankowych - [zobacz]


Organizacja Urzędu Miejskiego

Kierownikiem Urzędu jest Burmistrz Borku Wlkp.: Marek Rożek.

Zastępca burmistrz Borku Wlkp.: Jolanta Chudzińska

Skarbnik Gminy: Mirosława Kozłowska.

Dodatkowo w skład Urzędu wchodzą następujące referaty i stanowiska pracy:  

1)      Referat Finansowy - FN,

w skład którego wchodzą stanowiska:

a)      Skarbnik Gminy – będący jednocześnie głównym księgowym i kierownikiem referatu,

b)      Stanowisko ds. księgowości budżetowej,

c)      Stanowisko ds. księgowości budżetowej i płac,

d)     Stanowisko ds. księgowości budżetowej i VAT,

e)      Stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat lokalnych,

f)       Stanowisko ds. księgowości podatkowej, windykacji podatków i opłat.

 

2)      Referat Organizacyjny, Promocji Gminy i Oświaty - OPO
w skład którego wchodzą stanowiska:

a)      Stanowisko ds. promocji Gminy i organizacji pozarządowych – kierownik referatu,

b)      Stanowisko ds. obsługi klienta,

c)      Stanowisko ds. organizacyjnych i obsługi sekretariatu,

d)     Stanowisko ds. obsługi Rady Miejskiej, Burmistrza i kadr,

e)      Stanowisko ds. informatyki i ochrony danych osobowych,

f)       Stanowisko ds. oświaty.

                                                                                                                                      

3)      Referat Ochrony Środowiska, Architektury i Gospodarki Gruntami - OŚGG

w skład którego wchodzą stanowiska:

a)      Stanowisko ds. ochrony środowiska i gospodarki wodno-ściekowej – kierownik referatu,

b)      Stanowisko ds. architektury i urbanistyki,

c)      Stanowisko ds. gospodarki gruntami,

d)     Stanowisko ds.  wymiaru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,

e)      Stanowisko ds. księgowości i windykacji opłat  za gospodarowanie odpadami.

 

4)      Referat Rozwoju i Inwestycji - RI
w skład którego wchodzą stanowiska:

a)      Stanowisko ds. inwestycji, dróg i remontów – kierownik referatu,

b)      Stanowisko ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych,

c)      Stanowisko ds. zamówień publicznych,

d)     Stanowisko ds. ewidencji podmiotów gospodarczych i mienia komunalnego.

 

5)      Urząd Stanu Cywilnego - USC
w skład którego wchodzą stanowiska pracy:                                                   

a)      Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego

b)      Stanowisko ds. wydawania aktów stanu cywilnego.

 

6)      Referat Spraw Obywatelskich - SO
w skład którego wchodzą stanowiska:

a)      Kierownik referatu,                    

b)      Stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych,                                        

c)      Stanowisko ds. wojskowych, p.poż. i zarządzania kryzysowego.        

     

7)      Samodzielne stanowiska pracy:

a)      Radca Prawny  - RP









SISMS
Dam pracę
Szukam pracy
obywatel.gov.pl
MGOK
Informacja dla niesłyszących
NSR
KHGR
WLKS
Gedeon
Internetowe Kroniki Wsi
Niedopłatna pomoc prawna
Biblioteka
Biblioteka ikonka księgozbioru
Harmonogram Orlik 2012

Oficjalny serwis internetowy Miasta i Gminy Borek Wlkp.
Urząd Miejski Borku Wlkp. Rynek 1, 63-810 Borek Wlkp.
tel. +48 (065) 57 16 120, fax +48 (065) 57 15 893
e-mail: sekretariat@borekwlkp.pl
Serwis używa cookies aby zapamiętać otwartą sesję
i ewentualne dane o logowaniu. Brak zmiany ustawień
przeglądarki oznacza zgodę na to. Serwis nie zapisuje
ciasteczek do profilowania reklam lub śledzenia użytkownika.
Wykonanie strony oraz hosting - Halpress.eu - 2015