menu
szukaj
szukaj

  • Informacja dotycząca punktów obsługi wybranych spraw cudzoziemców

    Informacja dotycząca punktów obsługi wybranych spraw cudzoziemców

  • XVIII Lekkoatletyczna Spartakiada Dzieci i Młodzieży Gminy Borek Wielkopolski

    XVIII Lekkoatletyczna Spartakiada Dzieci i Młodzieży Gminy Borek Wielkopolski

  • Stypendia dla maturzystów

    Stypendia dla maturzystów

  • Rekreacyjny Rajd Rowerowy ph.

    Rekreacyjny Rajd Rowerowy ph. "Odjazdowy bibliotekarz"

  • Zapraszamy na piknikowe bieganie

    Zapraszamy na piknikowe bieganie

  • Wyborco!

    Wyborco!

  • Statystyczne badania rolne

    Statystyczne badania rolne


Lipiec 2017 - cały rok
P W Ś C P S N
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Biuletyn Infomacji Publicznej

Gospodarka odpadami




Urząd Miejski

Godziny pracy Urzędu Miejskiego w Borku Wlkp.:
* poniedziałek - od godz. 7.00 do 16.00
* wtorek - czwartek - od godz. 7.00 do 15.00
* piątek - od godz. 7.00 do 14.00

Burmistrz Borku Wielkopolskiego
przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w poniedziałki od godz. 8.00 do 16.30.

Zastępca Burmistrza Borku Wlkp. przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w godzinach pracy Urzędu oraz dodatkowo we wtorki w godz. od 15.00 do 15.30, pozostali pracownicy - w godzinach pracy Urzędu.

Skargi i wnioski rejestrowane są w rejestrze skarg i wniosków prowadzonych przez prawocnika na stanowisku ds organizacyjnych i obłsugi sekretariatu.
Sekretariat pokój Nr 1 - w godzinach pracy Urzędu.


Urząd Stanu Cywilnego udziela ślubów także w niedziele i święta i dni powszednie wolne od pracy, na zasadach indywidualnych uzgodnień.


Dane adresowe:
Urząd Miejski w Borku Wlkp.
Rynek 1, 63-810 Borek Wlkp.
tel. +48 (0-65) 57 16 120, fax +48 (0-65) 57 15 893, 
e-mail: sekretariat@borekwlkp.pl

 

Wykaz numerów rachunków bankowych - [zobacz]


Organizacja Urzędu Miejskiego

Kierownikiem Urzędu jest Burmistrz Borku Wlkp.: Marek Rożek.

Zastępca burmistrz Borku Wlkp.: Jolanta Chudzińska

Skarbnik Gminy: Mirosława Kozłowska.

Dodatkowo w skład Urzędu wchodzą następujące referaty i stanowiska pracy:  

1)      Referat Finansowy - FN,

w skład którego wchodzą stanowiska:

a)      Skarbnik Gminy – będący jednocześnie głównym księgowym i kierownikiem referatu,

b)      Stanowisko ds. księgowości budżetowej,

c)      Stanowisko ds. księgowości budżetowej i płac,

d)     Stanowisko ds. księgowości budżetowej i VAT,

e)      Stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat lokalnych,

f)       Stanowisko ds. księgowości podatkowej, windykacji podatków i opłat.

 

2)      Referat Organizacyjny, Promocji Gminy i Oświaty - OPO
w skład którego wchodzą stanowiska:

a)      Stanowisko ds. promocji Gminy i organizacji pozarządowych – kierownik referatu,

b)      Stanowisko ds. obsługi klienta,

c)      Stanowisko ds. organizacyjnych i obsługi sekretariatu,

d)     Stanowisko ds. obsługi Rady Miejskiej, Burmistrza i kadr,

e)      Stanowisko ds. informatyki i ochrony danych osobowych,

f)       Stanowisko ds. oświaty.

                                                                                                                                      

3)      Referat Ochrony Środowiska, Architektury i Gospodarki Gruntami - OŚGG

w skład którego wchodzą stanowiska:

a)      Stanowisko ds. ochrony środowiska i gospodarki wodno-ściekowej – kierownik referatu,

b)      Stanowisko ds. architektury i urbanistyki,

c)      Stanowisko ds. gospodarki gruntami,

d)     Stanowisko ds.  wymiaru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,

e)      Stanowisko ds. księgowości i windykacji opłat  za gospodarowanie odpadami.

 

4)      Referat Rozwoju i Inwestycji - RI
w skład którego wchodzą stanowiska:

a)      Stanowisko ds. inwestycji, dróg i remontów – kierownik referatu,

b)      Stanowisko ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych,

c)      Stanowisko ds. zamówień publicznych,

d)     Stanowisko ds. ewidencji podmiotów gospodarczych i mienia komunalnego.

 

5)      Urząd Stanu Cywilnego - USC
w skład którego wchodzą stanowiska pracy:                                                   

a)      Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego

b)      Stanowisko ds. wydawania aktów stanu cywilnego.

 

6)      Referat Spraw Obywatelskich - SO
w skład którego wchodzą stanowiska:

a)      Kierownik referatu,                    

b)      Stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych,                                        

c)      Stanowisko ds. wojskowych, p.poż. i zarządzania kryzysowego.        

     

7)      Samodzielne stanowiska pracy:

a)      Radca Prawny  - RP









SISMS
Dam pracę
Szukam pracy
obywatel.gov.pl
MGOK
Informacja dla niesłyszących
NSR
KHGR
WLKS
Gedeon
Internetowe Kroniki Wsi
Niedopłatna pomoc prawna
Biblioteka
Biblioteka ikonka księgozbioru
Orlik 2012

Oficjalny serwis internetowy Miasta i Gminy Borek Wlkp.
Urząd Miejski Borku Wlkp. Rynek 1, 63-810 Borek Wlkp.
tel. +48 (065) 57 16 120, fax +48 (065) 57 15 893
e-mail: sekretariat@borekwlkp.pl
Serwis używa cookies aby zapamiętać otwartą sesję
i ewentualne dane o logowaniu. Brak zmiany ustawień
przeglądarki oznacza zgodę na to. Serwis nie zapisuje
ciasteczek do profilowania reklam lub śledzenia użytkownika.
Wykonanie strony oraz hosting - Halpress.eu - 2015