menu
szukaj
szukaj

  • Pierwszy stopień alarmowy ALFA i ALFA-CRP na terenie całego kraju

    Pierwszy stopień alarmowy ALFA i ALFA-CRP na terenie całego kraju

  • Finał Projektu

    Finał Projektu "Taka biesiada to super sprawa"

  • Miejsko - Gminne Zawody Sportowo - Pożarnicze

    Miejsko - Gminne Zawody Sportowo - Pożarnicze

  • Bezpłatne badania profilaktyczne

    Bezpłatne badania profilaktyczne

  • Susza w uprawach buraków i ziemniaków

    Susza w uprawach buraków i ziemniaków

  • Informacja od firmy INEA w sprawie światłowodów

    Informacja od firmy INEA w sprawie światłowodów

  • Informacja dotycząca punktów obsługi wybranych spraw cudzoziemców

    Informacja dotycząca punktów obsługi wybranych spraw cudzoziemców

  • Regionalny System Ostrzegania - bezpłatna aplikacja na telefony komórkowe

    Regionalny System Ostrzegania - bezpłatna aplikacja na telefony komórkowe

  • Bezpłatne badania profilaktyczne

    Bezpłatne badania profilaktyczne

  • Planowane wyłączenie energii elektrycznej

    Planowane wyłączenie energii elektrycznej

  • Harmonogram otwarcia Orlika w sierpniu

    Harmonogram otwarcia Orlika w sierpniu

  • Medale za długoletnie pożycie małżeńskie

    Medale za długoletnie pożycie małżeńskie

  • Rodzicu, zarejestruj swoje dziecko online!

    Rodzicu, zarejestruj swoje dziecko online!

  • Wyborco!

    Wyborco!


Wrzesień 2019 - cały rok
P W Ś C P S N
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Biuletyn Infomacji Publicznej

Gospodarka odpadami




Małe granty

Zgodnie z art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2010 r. Nr 234, poz. 1536, z pózn. zm.) JST może zlecić, na wniosek organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ww. ustawy, realizację zadania publicznego z pominięciem otwartego konkursu ofert. Jest to procedura tzw. "małych grantów". Aby możliwe było ubieganie się o publiczne środki finansowe w ramach tej procedury spełnione muszą być następujące warunki:

wysokość dofinansowania lub finansowania zadania publicznego nie przekracza kwoty 10 000 zł;

zadanie publiczne ma być realizowane w okresie nie dłuższym niż 90 dni;

łączna kwota środków finansowych przekazanych tej samej organizacji pozarządowej lub temu samemu podmiotowi wymienionemu w art. 3 ust. 3 w trybie art. 19a ustawy nie może przekroczyć kwoty 20 000 zł w danym roku kalendarzowym.

O przyznaniu środków w ramach małych grantów decyduje Burmistrz Borku Wlkp., biorąc pod uwagę celowość realizacji danego zadania oraz wysokość posiadanych środków finansowych.

Warunkiem koniecznym dla rozpatrzenia celowości propozycji realizacji zadania publicznego jest złożenie oferty realizacji zadania publicznego w rozumieniu rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 grudnia 2010 roku (Dz. U. Z 2011 r. Nr 6, poz.25) w sprawie wzoru oferty realizacji zadania publicznego, ramowego wzoru umowy o wykonanie zadania publicznego i wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania. Do oferty, zgodnie z załącznikiem nr 1 do ww. rozporządzenia, należy załączyć:

kopia aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, innego rejestru lub ewidencji;

w przypadku wyboru innego sposobu reprezentacji podmiotów składających ofertę wspólną niż wynikający z Krajowego Rejestru Sądowego lub innego właściwego rejestru - dokument potwierdzający upoważnienie do działania w imieniu oferenta (-ów).



W ciągu 7 dni od momentu wpływu oferty do Urzędu Miejskiego w Borku Wlkp., oferta na okres 7 dni jest upubliczniana, tzn. zamieszczana na:

tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Borku Wlkp.,

stronie internetowej www.borekwlkp.pl,

Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Borku Wlkp..

W terminie 7 dni od dnia upublicznienia oferty każdy może zgłosić do niej uwagi. Po rozpatrzeniu tych uwag podpisywana jest umowa dotycząca realizacji zadnia publicznego.

Uwagi należy zgłaszać na Formularzu z uwagami do oferty złożonej w trybie art. 19A ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, składanym w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Borku Wlkp.,w przypadku uwag przesyłanych pocztą liczy się data wpływu do urzędu lub przesyłanym na adres mailowy sekretariat@borekwlkp.pl






SISMS
Dam pracę
Czyste powietrze
obywatel.gov.pl
MGOK
Informacja dla niesłyszących
NSR
KHGR
WLKS
Gedeon
Internetowe Kroniki Wsi
Niedopłatna pomoc prawna
Biblioteka
Biblioteka ikonka księgozbioru
Orlik 2012

Oficjalny serwis internetowy Miasta i Gminy Borek Wlkp.
Urząd Miejski Borku Wlkp. Rynek 1, 63-810 Borek Wlkp.
tel. +48 (065) 57 16 120, fax +48 (065) 57 15 893
e-mail: sekretariat@borekwlkp.pl
Serwis używa cookies aby zapamiętać otwartą sesję
i ewentualne dane o logowaniu. Brak zmiany ustawień
przeglądarki oznacza zgodę na to. Serwis nie zapisuje
ciasteczek do profilowania reklam lub śledzenia użytkownika.
Wykonanie strony oraz hosting - Halpress.eu - 2015